Tuesday, 14 March 2017


 
 
 
Bertahun tak ku kunjungi...
rindunya.....
 
 indahnya sebuah keakraban.

Thursday, 10 October 2013

Lamanya tak bukak blogaku ni dah melangkau tahun..huhuh sebuk sesangat
dah terlalu byk kisah sampai tk tahu apa yg perlu dipaparkan..ah biarkan dulu sampai aku betul2 bersedia...
muka serabut jer...


Saturday, 18 August 2012


 
 
Alhamdulillah baru jadi raya, kalu tk wat kek itam ni gak, cian kat my hubby, mcm tk rayalah dia...aku pun tk tau napelah suka sgt dia kat kek ni, tiap kali raya mesti aku wat 2 biji utknya....berbaloi tgk dia mkn..sedap jgk gamaknya kek aku. hehehe...selamat ari raya, maaf zahir bati pada semua sanak sedara rakan tolan....                                                                                                     

Thursday, 16 August 2012



 




Seharian aku asyik mengesat air mata, entah hati kian sayu, semua tersentuh dihati...
Dan Alhamdulillah kul 3.50pg ni, semua anak2ku selamat sampai, syukur dan kami sempat sahur bersama, seleranya....

Sunday, 5 August 2012





Aduhai, betul2 bersawang dah ni, entahlah tak berkesempatan sungguh, asyik dok layan
 si hensemku syg...rindu sangat bila tk ada bersama...buah hati ummi Ariff Afif

Wednesday, 11 July 2012

Kalut kalut kalut......








Tak abih2 dgn kalut, pagi2 kalut nk mkn pagi, selesai satu bab,
kalut dgn lembu plk, aish...ayam pun pandai buat kalut.....
dua bab tiga bab lesai, boringlah, gi sekolah jap,byk sebenarnya
yg perlu dibuat.....kalut lg, bereskan order pakaian sukan utk 2012.
tak semena2 telefon berdering, apahal plk ni?????
Nangis2 anak dara beritahu, si apek kedai gambar cakap
gambar konvo dia tak ada...kalut lg...terus call si apek tu, betullah...
haish tension jgk rasanya, pasal lah jd mcm ni hah???

Ygku syg....








Tak  terduga 1 julai, sempat ku jenguk familyku kat senawang, syukur, mak ku syg masih sihat...sempat jgklah kami makan bersama...
pedas tp mnyelerakan, sibuk mak jadi pengarah, klong dan mira tukang masaknya,
kalutlah, maklumlah dah sampai tol senawang baru ku khabarkan,
Sambal tumis ikan bilis campur petai, sambal tempoyak angah buat kami tersandar kenyang...namun cuma sekejap, maaf dik tk sempat bersama di majlis kawin mira,

usah nangis mak, insyaallah kami berkunjung lagi.