Saturday, 18 August 2012


 
 
Alhamdulillah baru jadi raya, kalu tk wat kek itam ni gak, cian kat my hubby, mcm tk rayalah dia...aku pun tk tau napelah suka sgt dia kat kek ni, tiap kali raya mesti aku wat 2 biji utknya....berbaloi tgk dia mkn..sedap jgk gamaknya kek aku. hehehe...selamat ari raya, maaf zahir bati pada semua sanak sedara rakan tolan....                                                                                                     

Thursday, 16 August 2012



 




Seharian aku asyik mengesat air mata, entah hati kian sayu, semua tersentuh dihati...
Dan Alhamdulillah kul 3.50pg ni, semua anak2ku selamat sampai, syukur dan kami sempat sahur bersama, seleranya....

Sunday, 5 August 2012





Aduhai, betul2 bersawang dah ni, entahlah tak berkesempatan sungguh, asyik dok layan
 si hensemku syg...rindu sangat bila tk ada bersama...buah hati ummi Ariff Afif