Wednesday, 11 July 2012

Kalut kalut kalut......








Tak abih2 dgn kalut, pagi2 kalut nk mkn pagi, selesai satu bab,
kalut dgn lembu plk, aish...ayam pun pandai buat kalut.....
dua bab tiga bab lesai, boringlah, gi sekolah jap,byk sebenarnya
yg perlu dibuat.....kalut lg, bereskan order pakaian sukan utk 2012.
tak semena2 telefon berdering, apahal plk ni?????
Nangis2 anak dara beritahu, si apek kedai gambar cakap
gambar konvo dia tak ada...kalut lg...terus call si apek tu, betullah...
haish tension jgk rasanya, pasal lah jd mcm ni hah???

Ygku syg....








Tak  terduga 1 julai, sempat ku jenguk familyku kat senawang, syukur, mak ku syg masih sihat...sempat jgklah kami makan bersama...
pedas tp mnyelerakan, sibuk mak jadi pengarah, klong dan mira tukang masaknya,
kalutlah, maklumlah dah sampai tol senawang baru ku khabarkan,
Sambal tumis ikan bilis campur petai, sambal tempoyak angah buat kami tersandar kenyang...namun cuma sekejap, maaf dik tk sempat bersama di majlis kawin mira,

usah nangis mak, insyaallah kami berkunjung lagi.